wtorek, 10 czerwca 2014

Część 20

CZYTASZ=KOMENTUJESZ Zayn pov - Wyjdę za ciebie - usłyszalem delikanty glos Niki. Cholera ... Przez chwile stalem w bezruchu i nie wiedzialem co mam zrobic. Naiwna, glupiutka Niki. Wiedzialem ze taka jest ale nie az tak. Ona jest ... Ugh ! Niedosc ze porwalem ja z klubu, uprowadzilem, zmusilem do seksu to jeszcze mamy dziecko. Co chwila znikam a ona mowi mi ze chce za mnie wyjsc ?? Spytalem ja tylko dlatego bo wiedzialem ze sie nie zgodzi, a poza tym to byla czesc zakladu. Tak zakladu. Wtedy na tej imprezie zalozylem sie z kumplami ze ja przelece. A potem okazalo sie ze bede kurwa ojcem. Nigdy nie kochalem tego dziecka jak i jej, nie kochalem, nie kocham i watpie zebym kiedys pokochal. A jesli ona czuje cos do mnie to naprawde.... zal mi jej. A i jeszcze ta sextasma... Przez chwile blakalem wzrokiem po podlodze, a po chwili zoriętowalem sie ze musze odpowiedzieć. Odwrocilem sie i wziolem ja na rece. - To świetnie, naprawde sie cieszę - sklamalem. Owinela rece wokol mojej szyi i moco przytulila. Niki pov Uslyszalam placz dziecka i pospiesznie poszlam do pokoiku mojego malenstwa. Teraz jestem pewna ! Jestem pewno ze Zayn mnie kocha i chce ze mna byc ! Chcialam przewinąc dziecko ale jak na moje nieszczescie nie bylo juz pieluch. Zawolalam do Zayn zeby spojrzal na dziecko bo musze na chcile wyjsc. Wzielam kurtke i wybieglam z domu. Szybkim krokiem poszlam do szklepu. Szybko zaplacilam. Kiedy wychodzilam zadzwonil do mnie telefon. - To ja Zayn. Nie szukaj mnie ani malego. Zobiore go tam gdzie bedzie mu lepiej. Mozesz zostac w naszym domu - nie zdazylam nic powiedziec bo rozlaczyl się. Co ? Szybko bieglam do domu. O co mu chodzilo ? Moje oczy zalaly sie lzami. Bez zastanowienia wybieglam przez ulice. Poczulam jak masywny czarny samochód jedzie w moja strone i udeza we mnie. Padlam na podlage. Ostatnie co widzialm to przerazona twarz Malika ...

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki krótki, ale fajny. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty rozdział czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to opowiadanie. Ten rozdział cudowny. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mi się to spodobało że zaczynam to tłumaczyć na angielski:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW rozdział naprawdę mi się podoba Czekam na nn zycze weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny I smutny :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodasz nn w tym roku ??? -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Doczekamy sie rozdzialu do 2016 ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z najlepszych blogów! Proszę zajrzyj tu czasem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodasz jeszcze rozdziały czy nie?+ kocham tego bloga jest mega i akurat w takim momencie :(

    OdpowiedzUsuń