niedziela, 4 maja 2014

INFORMATION :D

                                         Hej :D



Wiem , że pewnie czekacie na nowy rozdział ,a le muszę was zasmucić , ponieważ pojawi się on dopiero w okolicach wtorku :C  Wiem , że was zawiodłam :C
Ale ...:D Utworzyłam grupę na facebooku , na której będę was informować o różnych sprawach związanych z blogiem :D Grupa jest tajna więc aby do niej dołączyć musicie mieć mnie w znajomych :D Najlepiej podajcie mi swoje fb w komentarzach , abym mogła was zaprosić :D No chyba , że wy chcecie zaprosić mnie :D  Ale najlepiej napiszcie mi na priv , że chodzi o dodanie do grupy (w ostatnim czasie w chuj duzo ludzi zaprasza mnie do znajomych i zaczynam się już w tym gubić ) :D
Kocham was i do zobaczenia <3
Mój fb : https://www.facebook.com/paulina.kokoszka.35

1 komentarz: