piątek, 25 kwietnia 2014

#18

           

        CZYTASZ=KOMENTUJESZ








-Rozmawialiśmy dziś już o tym. Myślałam że zrozumiałes..
-Pomyślałem ,że może zmieniłas zdanie
-Nie zmieniłam
-Jak mam cię przekonać żebyś się zgodziła?
-Hm..sam coś wymysl
-Oczekuję jasnej odpowiedzi
-Po prostu daj mi trochę czasu
-Ile? Dzień ? Dwa ? A może pół roku?!-chyba się zdenerwował-chcę żebyś za mnie wyszła ,jak najszybciej.  Najlepiej za tydzień
-Zwariowałes? Dlaczego tak ci zależy na czasie?
-Po prostu chcę żebyś była moja . Tylko moja . Akt małżeństwa to potwierdzi
-Porozmawiamy o tym jutro...
-Od kiedy to ty tutaj rządzisz?
-Od dzisiaj . Idę spać . Dobranoc Zayn . -Powiedziałam i ruszyłam w stronę łazienki. Weszłam do środka i zamknęłam drzwi na zamek . Zdjęłam ubrania i weszłam pod prysznic. Po chwili rozkoszowałam się ciepłą wodą spływającą po moim ciele . Po 15-minutowym prysznicu skierowałam się do sypialni . Otworzyłam drzwi ,weszłam do środka i od razu położyłam się ,aby odpłynąć w głębokim śnie . Po chwili poczułam jak ktoś wslizguję się pod koldrę obok mnie . Chwilę potem czyjeś ręce oplotły mnie w tali. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam .


Śniło mi się miejsce ,w którym mieszkałam gdy byłam mała . Było to małe miasteczko obok Londynu . Wszystko było wtedy takiego piękne .. a przede wszystkim takie proste.
Szłam lasem..mijałam pola z rzepakiem ..a nawet małe piękne jeziorko ,które było przeze mnie często odwiedzane. Chciałabym wrócić do tamtych czasów ..tak bardzo za nimi tęsknię








Obudziło mnie lekkie szturchanie w ramię
-Co ? -powiedziałam rozespanym głosem
-Masz gościa
-Co? Która jest godzina ?
-Około 11
-Kto przyszedł ?
-Chodź ,to zobaczysz.
Leniwie wstałam z łóżka i powędrowałam do salonu . To co zobaczyłam było ..dziwne ..nigdy bym się tego nie spodziewała..
   -Witaj Nicki
   Mama










________________________________________________________________________________
Hej :D  Szczerze to nie wiem co dziś napisać w notce :/ Mam nadzieję , że podoba wam się ta część :D
Bardzo prosiłabym o ZOSTAWIENIE KOMENTARZA , ponieważ to bardzo motywuje :D
Kocham was i dziękuję za wszystkie miłe komentarze <3

9 komentarzy:

  1. Fajny rozdział :D Szkoda, że taki krótki xD Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jak zawsze, tylko troszkę szkoda, że krótki, ale ważne, że jest ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział. Szkoda, że krótki. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! <3 Czekam na następny kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na next weź informuj mnie na moim fb :* <3 Czekam na next! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. NEXT! ♥
    świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow i jsszcze raz wow rozdział niesamowity nie mogę się doczekać następnego życzę weny pozdrawiam / Malikowa

    OdpowiedzUsuń