piątek, 18 kwietnia 2014

#17


                                 CZYTASZ=KOMENTUJESZ




Zatkało mnie..no po prostu mnie zatkało...
Chcę z nim spędzić resztę życia ?
Pytanie czy ja w ogóle wytrzymam...
Kocham go...tego jestem pewna...ale...czy on kocha mnie?
Czy on chce tego samego co ja?
Po jego zachowaniu trudno wywnioskować cokolwiek. 
Siedziałam na krześle i wpatrywałam się w jego piękne ,czekoladowe tęczówki .
-Zayn...ja..nie wiem co powiedzieć ...
-Powiedz tak albo nie
-Zrozum ,to nie jest taka prosta decyzja...daj mi trochę czasu na przemyslenie tego -powiedziałam spuszczając wzrok .
-Powiedzmy że rozumiem -powiedział ,wstał i odszedł jak gdyby nigdy nic .
Aha
Zajebiscie...
I znowu nie wiem co robic...
Muszę się spotkać z Ali
Sama sobie nie dam z tym rady.
Pozostaje mi jedno pytanie..
Czy on tak na serio?
To dziwne..
W ogóle nie daje mi do zrozumienia że mnie kocha ,a nagle proponuje małżeństwo ?
Co jest?
Cholera!
Dlaczego musiało trafić na mnie?
Ugh
Mam tego dość
Najchętniej bym stąd uciekła ..
Ale to nie ma sensu ,bo i tak mnie znajdzie.
Wstałam od stołu i powędrowałam do pokoju mojego maleństwa . Otworzyłam drzwi i ujrzałam Zayna stojącego nad kolyską .
To dziwne..a zarazem słodkie
-Zayn nie zrozum mnie źle ...ja..
-Nic nie mów -powiedział nie obdarowując mnie ani jednym spojrzeniem-obudzisz małego
-Musimy porozmawiać
Chwycił mnie za rękę i wyprowadził z pokoju dziecka.
Weszliśmy do sypialni
-Porozmawiać ?! O czym ?! Najpierw nie chcesz żebym wyjeżdżał ,a teraz gdy proponuję ci małżeństwo mówisz ,że musisz się zastanowić ?! Powinnas od razu się zgodzić!-naskoczył na mnie
-Nic nie rozumiesz ! Gdybyś tak często nie zmieniał nastroju i traktował mnie jakbyś mnie kochał to na pewno bym się zgodziła!
-Przestan!
-Mamy dziecko ! Nie rozumiesz?! Chcę żeby miało normalną rodzinę ! I dlatego jestem tu teraz z tobą w tym jebanym domu! Z resztą nie tylko dlatego ...kocham cię ..-powiedziałam ,a on złączył nasze usta w namiętnym pocałunku. Jednak po chwilii odepchnęłam go od siebie.
-Zostaw mnie ! Mam cię dość ..-powiedziałam
-Jeżeli myślisz że cię zostawię to się mylisz kotku
-Odwal się
-Nie mogę ,sama powiedziałas ,że chcesz aby nasz syn miał normalną rodzinę-powiedział i przyciągnął mnie do siebie-A tak poza tym to myślałem o imieniu dla niego i powinniśmy mu dać na imię Jay
-Ładnie
-Dobrze ,że ci się podoba -zaczął całować moją szyję -Więc ...wyjdziesz za mnie ?





_______________________________________________________________________________
Hej hej hej <3 Oto i część 17 ;) Jak się wam podoba ?
Chciałabym życzyć wam zdrowych i wesołych świąt wielkanocnych ! Ode mnie to chyba wszystko .
Liczę na komentarze ,które na prawdę motywują ;)

14 komentarzy:

  1. Next Zastanawiam się czy powie tak czy nie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne <3 Tobie również zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych i mokrego lanego poniedziałku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr. Najlepszego nawzajem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. NEXT NEXT NEXT.Ciekawe czy powie TAK czy NIE?

    OdpowiedzUsuń
  5. ftowqjloj Dzisiaj zaczęłam czytać i ten ff jest dla mnie jak narkotyk ♥ piękny ♥ Na początku myślałam, że koniec jest już przy rozdziale 16, ale potem zobaczyłam, że 17 jeszcze nie czytałam, ale otworzyłam i cholernie chciałam zobaczyć, co Niki odpowie i na to wygląda, że znowu muszę czekać. ♥
    Ale warto, bo ten "dark" jest naprawdę świetny i z niecierpliwością czekam na next! ♥
    xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest uzależniające <3 KCKCKC <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominuję Cię do Liebster Award!!!!
    Więcej informacji u mnie http://niall-horan-is-my-life.blogspot.com/2014/04/liebster-award-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego bloga :D Kiedy next? <3

    Zapraszam: http://lovehateonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. KURDEEEEEE *-* KOCHAM !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję cie do Liebster Award ! :D
    więcej informacji na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste po prostu brak mi słow dziewczyno masz talent i to naprawdę. Nie mogę się doczekac następnego ;* // Malikowa

    OdpowiedzUsuń